Budete poznávat své vnitřní kontrolory, kteří vám
mohou bránit v bezprostřední a uvolněné komunikaci či hereckém
výrazu.
Zjistíte, že často člověk může působit na okolí jinak, než se sám
v sobě cítí.
Zaměříme se na to, že herectví a komunikace není jen o tom, jak se
tváříte, ale především o tom, jak umíte pracovat s vlastní
představivostí, napětím těla, s rytmem zvolených gest i mluveného
projevu a to vše v rámci vědomé práce
s vlastním typem…
Ukážeme, že nestačí, aby divák/posluchač pouze pochopil vaše
sdělení.. důležité je, abyste v něm vytvořili zájem a získali si jeho
pozornost.
Naučíte se ovládat rušivé elementy svých vnitřních emocí ve
vnějším projevu.
Projdeme kapitoly:
“Úvod „ Seznámení všech účastníků workshopu.
„Tělo jako nástroj herce“ – Tři základní napětí těla, které
používáme jako hlavní výrazový prostředek ke zpracování a vyjádření
všech možných emocí. Rozdíl mezi autentickým a hraným projevem.
„Průběžné jednání a vnitřní monolog“ – Nebudete mít čas
přemýšlet o tom, jak se máte tvářit nebo jak vypadáte. Pomůže Vám
zbavit se přílišné sebekontroly. Zjistíte důležitost konkrétního
pohledu, rozvinete schopnost představivosti a soustředění se.
„Poznejte svůj typ a seznamte se s prostředím castingu“ –
Zjistíte, zda je na Vás poznat snaživost či nejistota, které způsobují
zbytečnou křečovitost projevu. Vyzkoušíte si tipy a triky, jak nebýt
v křeči a jak působit přirozeně.
„Shrnutí kurzu a rekapitulace všech nových poznatků v závěrečném
cvičení.“ – Zpětná vazba každému účastníkovi. Individuální
konzultace pro zájemce se zájmem o pokračování v navazujících
workshopech.